måndag 29 juli 2013

The Bronze

Jag har köpt två brassestolar på ICA.
Jag ligger i den ena och lyssnar på detta:  http://open.spotify.com/track/3IGpYwYikSlH4Tn6QhItlX via Spotify, genom min telefon, med ljudet kommande ur en portabel liten högtalare.
Och så gråter jag nästan.
Med högtalaren liggandes över halsen, precis under hakan.
Basen känns som puls, och utan den skulle jag nog inte känna att jag har en puls.
Och om inte jag tagit tre citodon skulle jag inte känna att jag har en hjärna, eftersom jag väntar på att citodonluddet ska ta över huvudet.
När jag fortfarande rökte brukade jag ta extra djupa bloss för att känna att jag verkligen andades.

Jag är så väldigt röksugen just nu.

2 kommentarer:

  1. inge cigg gå och lägg dig kvinna

    SvaraRadera
  2. inne på min femte öl. blir det en sjätte. måndag. vetifanasså.

    SvaraRadera